Senemasilberen kızım gecen sene kreşe başladığı icin 1 yıl boyunca aklınıza ne gelirse hepsini atlattık. Zınk diye ayağa kaldırıyor diyemem ama yatağa düşürmeyen ilaca gerek bırakmayan takviye olarak resverol kullandı düzenli olarak , öksürük olunca da çam kozalak ( Zühre ana markasını kullandım) bir de bol bol serum fizyolojik ile burnunu temizliyorum , bunlar haricinde akla gelinecek tüm tavsiyeleri denedim hiç biri çözüm olmadı.