Biz de uyuz olmuştuk ailecek 4 aylık bebeğime de bulaşmıştı ilk başlarda losyon kullanıyorduk geçmedi sonra kükürtlü karışım verdiler eczane ne kadar da illet bir şey kokudan duramadık resmen sonra kükürtsüz karışım verdiler çok iyi geldiydi sonra tekrardan kaşınmaya başladık o kremi tekrar sürünce bir faydası olmamaya başladı ve arada kaşınıyorum :(