Yani bu cevabı alınca bi düşündüm hamilelik dönemimde şiddetli tartışmalarımiz oldu ama doğumdan sonra özellikle 2.5 sene olacaktır belki de yolunda giden bi evliligimiz var şükür aştık sorun ve problemleri belki cahilliktir de bizimkisi sorundan çok. Fakat şimdi bakıyorum huzurlu ve güzel bi ilişki içerisinde şakaların kahkahaların olduğu bi yerde niye ? Bi türlü cevap bulamıyorum ve arrik oğluma nasıl yaklaşmaliyim bilmiyorum kendimde o gücü görmüyorum. Dedigim gibi calisiyorum ve iş yerim kayinvalide mlere yakın olduğu için evde kalmıyorum oğlumla beraber kayın validemlerde kalıyorum ise erken gitmem gereken günlerde yani 3 4 gün boyunca pes pese degil ama denk geldiği de oluyor işte 2 gün burda 1 gece evde sonrası 2 gece tekrar kayinvalidemler gibi