Hep_mi_uykusuz Merhaba ben şimdi , bu durumlara karşı Sevmek Yetmez,isimli kitabı aldım ,daha baslarindayim . Şöyle diyor , konuşurken , yargılamadan konuşun mesela , -diginda ekini ve eğer kelimesini kullanın . Üstünü giydiğinde sevdiğin birşeyi yaparız gibi. Bazen de tek kelime ile anlatın derdinizi diyor , hafif yüksek sesle mesela , ‘KAZAGİNİ’ bu kadar. Deneyenler fayda görmüş , başka yöntemler de karsima çıkacak yazarım size de. Oğlum 28 aylık ,su son bir hafta beni zorladığı kadar zorlamamisti , sakin kalın , ağlaman bitti mi ,bitince sarilalim gibi .
Ya da , kıyafetini giymek istemediğini biliyorum , ben de kucuukken sevmezdim , ama şimdi dışarı çıktığımda bakiyorim herkes kıyafetli gibi , duygusunu anladığınızı belirtin , yavaş yavaş vazgececektir , ağlamayın sakin olun , siz ağlayıp telase verdikçe, o daha çok bu huyuna devam edecek , biraz vurdumduymaz görünün♥️