Babyloveee biliyorum ortalığı yıkıyorlar benimde üstüme başıma saldırıyordu memeyi arıyordu gecenin 3’ü 4’ü dışarının bile rahatsız olabileceğini düşündüm ama yapacak hiçbir şey yok bu bebek zaten sustan durdan anlasalar ağlamazlardı milleti falan hiç düşünmeyin ve ne olursa olsun başka şekilde sakinleşmesini sağlamanız gerek. ben gecenin 4’ünde oyun oynadığımızı biliyorum :( karanlıkta odaları gezdirin bak her yer uyumuş diyin müzik açın sakinleştirici, benimki orhan osmanın yenidoğan kolik müziğini doğduğundan beri çok seviyor, ben kendim ninni ürettim saçlarıyla oynadım benim söylediğim ninniyi çok seviyor, su verin bak su verince de biraz sakinleşiyorlar yani ne olursa olsun meme vermemek gerek :( bunu yapan herkes çıldırcak noktaya gelmiştir ama ne olursa olsun vermicem hayır meme yok demeniz lazım kendinize. benimki 1 hafta sonra alışmaya başlamıştı. 2 günde alışan 2 haftada alışanda var, bir şekilde unutuyorlar alışıyorlar biliyorki artık gece uyandığında meme yok bunu anlıyorlar çok da zekiler yani. ben de inanmazdım ama kararlı olup yapınca anlıyorsun oluyormuş..