Eliz13 5 buçuk ay önce sezeryanla doğum yaptım kesi yeri kaşınıyo 3-4 gündür temiz yara küçüldü ama kaşıntı geçmiyor neden olur ki acaba
Pnaar34 Eliz13 kasıntı iyilestigi icin oluyor diyorlar ,benimde 5 ay 10 gün oldu ara ara tatlı tatlı kasınıyor
HasanEralp Eliz13 4 ay 20 gün oldu bende doğum yapalı. Kaşıntı olmadı henüz, ama elliyorum sanki o bölge yok gibi hiçbir şey hissetmiyorum
Sla7723 Benimde 5bucuk ay oldu doğum yapalı sezaryen yeri kırmızı ilk günkü gibi pütürlü ele geliyor dikiş herkesin mi öyle geçiyor mu acaba daha sonrasında