Belinays haklısınız kilolu da olmasın ortalamayı yakalasin istiyorum ortalamanın altınin altı dedi doktor aylardır da hiç kilo almiyo bı sorun olması korkum aslinda. Elimde kaşık bı şey getirdiğini görsün direkt kaçıyor yemek içmek istemiyor sadece emsin istiyor