Elizzzzzz3858 D vitamini verırken bebeğimin gözüne damla kacmıs olabilir çook harekelı bebeğim akşama doğru kızardı normalde gündüz hıc bır sey yoktu korkuyorum basına böle bıse gelen var mı acıl yardımcı olabilir misiniz çok korkuyorum
sheyda9191 Elizzzzzz3858 ıçbanyo yaptırırken gözünü şampuanıyla silin ya da anne sütü damlatın. Eğer geçmezse doktora gidersiniz
Pasamm14 Bol suyla yıkayın eğer kızarıklık geçmezse mutlaka doktora götürün benim oğlumda geçen hafta deterjna sürdü gözüne çok şükür bol suyla yıkayın sabaha bisui kalmamıştı doktorada gösterdim çok şükür bisy olmadı
Elizzzzzz3858 Sabah olmuştu içine damlamadıktan aslında gözünün altına silerken mı degdırdım anlamadım sabah hıc bıse yoktu akşam kızardı bıraz tedirgin oldum sabahı beklıycrm artık içim içimi yiyor 😞