NihalE58 Benimde bebeğim 2.5 aylık canım gazı aşırı kötü kokuyordu ve çok fazla gaz yapıyordu.. Kakasını da 12..13 günde bir 9 günde bir anca yapıyordu. Sağlıkocağının verdiği Monovit D3 D vitaminin yapacağını düşünüp bıraktım bebeğimin gaz kokusu gitti, kakasını yapmaya başladı ve gaz sancısı gitti. Araştırdık bayaa o D vitamininin içeriği pek temiz değilmiş.. Ocean aldık ve aşırı memnunum şu an. Eğer onu kullanıyorsan o yapmış olabilir