Kzy2022 Arkadaşlar doğum yaptım 2 gün oldu sağlıkla çok şükür kucağıma aldım oğlumu . Bugün sabahtan beri bi garip hissediyorum ağlıyorum sürekli nefes alamıyor gibi hissediyorum zamanda geçmiyor ruhum daralıyor böyle olan var mı ne yapabilirim bu durumdan kurtulmak için 😞😞
zeytindalii Kzy2022 çoğu kadının yaşadığı durum canım zamanla geçecek . Fırsat buldukça on dk bile olsa dışarı çık . Balkonun varsa beş dk çay iç su iç içeri gel . Zamanla düzeleceksin.
Asil7878 Kzy2022 geçiyor 🥰 eğer bebeğinle ılgılenecek bırı varsa yürüyüş yap bebegını kokla mıs gbı bende sen gbiydım sımdı 1 yaşında tadını çıkar
Sairsel Kzy2022 Emin ol geçecek ve sen kendini eskisinden daha iyi hissedeceksin. Artık tek başına değilsin, canıyla kanıyla sana ait bir bebeğin var. Yanlız hissetme kendini, kötü düşünme. Bol, bol dua oku…
Arden_ Sizi o kadar iyi anlıyorum ki hastaneden eve geldiğimde çok büyük bir sorumluluk aldığımın farkına vardığımda böyle artık hayatım eskisi gibi olmayacakmış gibi düşünüyordum (ki hala da öyle ama 🙈) bu düşüncelerden bebeğimi bile kabullanmemiştim lohusalığım sürekli ağlayarak geçmişti sonrasında da 3 ay falan çok mutsuzdum ama çok şükür şimdi bebeğim 6 aylık ve iyiki var iyiki hayatımda diye düşünüyorum yanlız değilsin böyle düşünmende normal çok zor bir süreç ama biraz sabırlı olun geçecektir güzel anne 🌸🌸
Kzy2022 Arden_ umarım bende böyle sizin gibi anı oalrak hatırlarım bugünleri çok zor bi süreç bide 2. Bebeğim bu 2 yaşında bi kızım var onda da aynısı olmuştu bu ruh haline girmiştim psikolojik oalrak çok yıpranıyor insan yine aynı şeyleri yaşıyorum