Omerm Merb kızlar ben sezeryan doğumdan sonra ilk adetimi 1 buçuk yıl sonra oldum ve o ay icerisinde 3 kere adet olmuş oldum bu normalmi sizce kadın doğum doktoruna gitmelimiyim🤷böyle olan varmı benim gibi
gamze-kuru Omerm 2 yıl olmayanlar varmış. ben 8 aya 1 hafta kala oldum. 10 aylik suan kızım 2 kez daha oldum düzenli. alt komsumda benden 2.5 ay sonra sezaryen oldu. bugün oda olmus adet. onunda 8. aya 10 günü filan var.
Limonlucheeskek Omerm 5 bucuk ay oldu 5 gun once bi kan geldi bekliyorum hala yok 2 defs test yaptım o da negatif ki hamile olmam imkansiz zor mu geliyor acaba ilk adet
DemirA-Annesi Bende doğum yapalı 9 ay oldu 1 kere 7.ayda adet oldum daha olmadım normal mi bilemedim. Şurda beklim bari
MiraySahin Emzirirken düzensizlik olabiliyor diye biliyorum ama iciniz rahat etmiyorsa bence bi görünün doktora. Benim de 4 ay oldu sezaryen olalı henüz olmadım
Omerm MiraySahin aynen emziriyorum öyle de düşündüm ama nebilim üst üste olunca kafama takıldı randevu aldım bende bu cuma gidecem nasip olursa
Omerm Limonlucheeskek evet ilk adet çok zor ve çok kanama oluyo yani hasta bezi bile kullanabilirsin benim 4 gün çok geldi sonra azaldı gün geçtikçe
Omerm Bende hamilelikten şüphelendim evde test yaptm çıkmadı acaba yerleşme kanamasımı diye ama yok randevu aldım bakalm ne diyecek doktor