Ayse361 Kızlar kızım 6 ay 10 günlük geceleri 2 saatte bir bazen 3 saatte bir besliyorum siz nasıl kaç saatte bir besliyorsunuz acaba benimki mönü sık acıkyor doymuyor mu ki acaba
Esraaa55 Ayse361 ben beslemıyorum 🙄 benım bebegım gecelerı uyanmıyo doktor uyanmıyosa beslemek ıcın uyandırma dedı 3. Ayda yavas yavas bıraktım zaten ben alarm kurup beslıyodum uyurken ıcıyodu şimdi beslemiyorum
Bircaykoyicelim Ayse361 kızım 6.Aylıkti gece beslenmesini bıraktırdim. Akşam 7 de mama içip sabah 8 de kalkiyordu. 2 -3 saat çok kısa beslenmesi için 7-8 beslenmeden uyuyabilir.
Ysmn11-11 Ayse361 Benim ki de 6 ay 5 günlük uyanmıyor aslında mızmız ses çıkarıyor ben de veriyorum memeyi ama böyle yaparak kendi isimi zorlastridim bazen her saat başı mizliyor biraktirmaya çalışyorum
Ayse361 Esraaa55 aslında benim bebeğimde 4 aylıkken geceleri hi uyanmadan sabaha kadar uyuyordu bende vermiyordum mama sonradan belki acıkıyormuyanöıyor diye vermeye başlayınca alıştı 2 saatte bir
Ayse361 Bircaykoyicelim benimde bıraktırmam lazım mesela bekliyorum o açılmadan vermiştim diyorum hemen acıkınca saati gelince bi mızmızlanmaya başlıyor uykusunu dağıtıyor kafasını bi sağa bi sola çevirip duruyor o esnada hemen mamayı verince onu yiyor sakinleşiyor ve uykusuna devam ediyor
Ysmn11-11 Ayse361 daha küçük olduğu için açıkıyor bir kac ay daha boyle devam edeyim de sonra emmeden uyumaya alistirmam gerek her saat basi mi kalkilir ya sürekli uyanıyorum pat pat vuruyorum totosuna uykuya geçmiyor mizımıza devam olunca demekki aç die düşünüyorum
Bircaykoyicelim Ayse361 mamayı verince onu yiyor sakinleşiyor ve uykusuna devam ediyor Çünkü alışkın mama içmeden nasıl tekrar Uykuya geçeceğini bilmiyor. Bununda sizin ogretmeniz gerek gece beslenmesini biraktirarak 😊
Ayse361 Bircaykoyicelim doğru diyorsunuz ben yavaştan başlıyım artık gece beslenmesi bırakmatırmaya inşallah başarılı olurum ☺️
Rainnnn Ayse361 11 de besliyorum yatıyor 2 gibi o uyanmadan bida besliyorum sabah 7 de kalkıyordu tabi şimdi büyüdğ
Ayse361 Rainnnn maşallah subhanallah askında benim bebeğim 4 aylıkken bırakmıştı gece beslenmesini ama annem daha çok küçük gece beslenmesini bırakması için o uyuşa bile 2 saatte ver deyince öyle yaptım alıştı sanırım artık
Merve_54 Ayse361 kendisi ne zaman kalkarsa o zaman veriyorum bazen sabah kalkıyor sabah veriyorum doktorum öyle dedi
Ayse361 Merve_54 benimkinde 2 saatte 3 saatte bir kalkıyor hemen veriyorum mecbur yoksa uykuya dalmıyor
Rainnnn Ayse361 ben baştan beri sarılık olmadığı için hep onun acıkmasını bekleyerek uyudum sanırım ondan onda şimdi alıştı acıkmadan vermiyorum pek