Bebeğim en baştan beri sol memenden emmek istemedi çok zorladım ama sarılık olduğu için uyandırıp sıklıkla emzirmeye çalışırken mecburen pes ettim şu anda 37 günlüğüz sadece sağ mememden emiyor. Sol mememden en baştan beri süt az geliyordu. Hep sağıp buzluğa attım. Herhangi bir çoğalma olmadı hatta belki azalmıştır da. 30 ml ancak çıkıyor 2 günde. Benim korkum ileride tek meme bebeğime yetecek mi sol meme için yapılabilecek bir şey var mı bu saatten sonra. Benimle aynı durumda olan var mı