Esraaa55 Ciseaysion d vıtamını 3 damla kan damlasını saglık ocagı verıyor ben saglık ocagındakı ı almadım oceanınkı aldım kılo basına bı damla 8 kılo kızım 8 damla verıyorum kan damlası 4. Ayda verılıyor bildiğim kadarıyla 4. Aydan ıtıbaren anne sütündeki demir oranı düşüyormus o yüzden 4. Ayda kan damlasına baslıyolarmıs saglık ocagındakı ebe öyle demişti
Ysmn11-11 Ciseaysion d vitamininden günde 1 puff doğduğundan beri demir damlasından da fermix kullanıyorum günde 4 damla damlatıyorum 4. aydan beri kullanıyoruz
Mamyn Devit 3 damla kan ilacı ise her ay bir damla cogalticaksiniz yani 8 ayliksa 8 damla 9 ayliksa 9 damla gb
Venusum Esraaa55 ewet canm bende almadm hatta 4 eczaneye sordm acaba dedm yanls mi bliyolar 4 u de aynisini söyledi sadeve biri sey degl bebeklere de veriyo dedi
Ciseaysion Devit 3 üç damla Kan ilacını bugün verdi dört damla kullan dedi sağlık ocağındaki hemşire basım çok ağrıyor du acaba yanlış mı anladım dedim duruma göre yarın arayıp öğrenirim dedim ama sizden de merak ettim