Oğlum 13 aylık Bugün makinayı boşaltırken bulaşık tableti erimemiş ben fark etmedim o fark edip eline almış kafamı çevirdiğinde elindeydi hemen bağırıp elinden alayım dedim o an ağzına soktu direk çıkardım yutmuş olduğunu sanmıyorum ama diline deydi çünkü yüzünü buruşturdu hemen ağzını yıkadım bol suyla acile gittik bekleyelim bakalım dediler bısey yapmadılar herhangi bısey de olmadı 5 saat sonra eve geldik akşam yemeğinde biraz kustu ama öksürüyordu hep balgam kustu tekrar doktora gitmedik gitmeli miyiz onun dışında hiçbir sorunu yok neşesi gayet iyi mamasını falan ıctı basına gelen varsa beni aydınlatırsa cok sevinirim bu arada olayın üzerinden 9 saat gectı