Merhabalar
9 aylık kızımin eli sürekli kulağında ve kulagı akıyor sarı renkte,kulağıninn agridiğını düşünüyorum.huzursuzlugu atesi falan yok geceleride uyuyor,sağlık ocağına götürdüm sıkinti yok dedi.sizce.doktora goturmelimiyim tecrübeli anneler yazarmisiniz