Tiredmomy Oğlumda aşırı bir balgam var öksürüyo burnuna serum fizyolojik sıkıyorum ama yeterli olmuyor ne sökebilir bitkisel evde yaparım veya ilaç hangisi iyi olur bilen anneler yardımcı olurmusunuz
Mamyn Tiredmomy kaç aylık bebeğiniz eğer 2 yaş altiysa doktorlar ilaç yada bitki GB şeyler önermiyor.hava makinesiyle hava vermeniz lazım balgamı atıyor kusarak
25moonlight2021 Tiredmomy kızımda da balgamli öksürük olunca kullandığım iki ilaç var ikisi de bitkisel temiz içerikli. Birisi proxar diğeri bisolnatur. Bisolnaturda bal da olduğu için daha çok seviyorlar tadını
Woody Tiredmomy tereyağını hafif kızdırıp üstüne pekmez dökün. 1 dk da öyle kalsın ateste Sabah vermeye baslayin. Ara ara verin. Sonunda kusacaktir. Bisolnatur da balgam ıyi geliyor. Bitkisel ilac
Selveraytkn Balgamı atmasi için bol su icirin birde bizim doktorumuz prospan önermişti bitkisel eczaneden bulabilirsiniz