Zeyzey67 Kızlar kızım 10 günlük normalde fazla yapıyordu iki gündür günde 1 veya 2 kere kaka yaptığı oluyor çiş fazla yapıyor kakasını bir kere yapıyor normal mi Yani doyuyor mu yoksa yetmiyor mi ondn mı yapamıyor bilgisi olan varmı
yyesilintonu Zeyzey67 benim kızımda bir kez yapıyor günde 4 bez ve fazlası alıyorsan cis+kaka doyuyordur endiselenme
Zeyzey67 Tazebiranne2408 yok yapıyor ama az yapıyor Yani normalde diyorlar ya şukadar ciş yapıyorsa şukadar kaka yapıyorsa doyuyordur diye az yaptığı icn doymuyormu acaba diyor