Merhaba hanımlar
Kızım 10 aylık 🌸
Ve 2 3 günden beri bir burun tıkanıklığı mevcut onun dışında yeni yeni geceleri öksürmeye başladı öksürük ama ne balgamı var ne başka bişey sanki boğazına bişi kaçmış da öyle bi öksürme şekli yani bilemiyorum anlatabildim mi 🤔🤦🏻♀️
Hırıltısı falan da yok ne yapıcam bunun için tavsiyelerinizi alabilir miyim?
Okullar açıldı açılalı yine herkes hasta olmaya başladı öyle evden çok çıkan birisi de değilim açıkçası havalar soğuduğundan beri gittiğim çok fazla bi yer yok 🤦🏻♀️