Artık niye benim bebeğim böyle. Derdi ne diye düşünmekten başım ağrıyor.. şu bi kaç gündür ayağıma dolanıyor. Sürekli ağlıyor sürekli kucak istiyor. Öğle uykusu, akşam uykusuna yatırırken ağlıyor kendini yerlere atıyor. Çoğu zaman kendini zorluyor ağlamak için. Neden böyle yapıyor anlamıyorum .. 😔 13 aylık bebeğim bu arada.. uykuyu sevmeyen bi bebekti şimdi daha da kötü oldu toplasak gece 4 saat uyku yapıyor. Nasıl dayanıyor anlamıyorum bütün günde yoruluyor .