Esra7834 Bizde ferrum damla kullaniyorduk daha doğrusu kullanamıyorum icmiyordu çıkarıyordu geri. doktora dedjm damla değilde tadı guzel bı şurup yazın renksiz olsun dedim. Gene aynı ilacın şurubu yazmış. Bebeğime icirmeye çalıştım içmedi. Dur bide ben tadına bakayım dedim. Allah o ne öyle ne iğrenç bişey. Hayatımda gördüğüm kokladigim en iğrenç şeydi. Sofradaydim ve kusuyorum resmen. Ciddi anlamda kusuyorum az daha.1 saat kendime gelemedim. Bebeğimin de mama önlüğü vardı üstüne döküldü ağzından. Sonra o önlük simsiyah renk aldı. Kokusuda berbat. Tüm odayı sardı koku. Allah’tan tadı güzel olsun renksiz olsun leke yapmasın dedim. Dünya üzerinde bu şurubu icebilen varsa kesin uzaylı felandir. İnsan evladı içemez boyle iğrenç biseyi. Pardon sizin de postunuzun altına içimi döktüm. Ama cidden hayatımda bu kadar midemi kaldiran hiç birşey olmamıştı…