Muhtemelen kolik ne yaparsanız geçmiyo tek çözüm zaman bizimde ağlama krizlerimizin belli saati vardı hiç şaşmazdı denemedik hiçbir şey bırakmadım kiraz çekirdeği kemeri mi dersiniz gaz damlaları mı en son çok az kimyon bile içirdim bebeğime ama hiçbir şey fayda etmedi taa ki 2. Ay bitene kadar artık gaz konusunda daha da rahatlamaya başlıyorlar 3. Ay bitmek üzere gittikçe düzeliyor sabırlı olun ayaklarını sıcak tutun sürekli çorapları olsun Allah kolaylık versin