Twinmoom doktorlara kalsa hic bi asi hic bir etki yapmıyor hep boyle diyolar ama yapior iste yaa .bizim 4 ay aşısnda dehset kusma oldu asi oldu 5 6 saat sonra ağız burun dolusu kustu doktor asi kusma yapmaz dedi ebe de asi değil usutmsundur dedi ama 2.gun ne kusma ne huzursuzluk hic bisy kalmadi tamamn aşıdan hala ayni dusuncedym ama doktorlara gore asi hic bsy yapmaz aşıdan değildir diyolar 30 yaşındaym tetanz aşısı bulanti kusma ates titreme yapmsti yani bnce bünye durumu ve hersey yapabilir diye dusunuyorm keza rota 2. Doz olduk iliinde de iştahsızlık yapti 2. De de yemiyor cocuk yani dune kadar 150 cc yiyen çocuk keza sabah ta 120 yedi ama asi sonrasi 40 50 yani aşıdan degilde neden
silan1