1 yaşında oğlum bu zamana kadar odasında gayet güzel uyuyordu ama son 1 aydır sürekli gece uyanıp benim onu yanıma almamı istiyor ancak benim yatağımda uyuyor ben olmadan da benim yatağımda uyuyor delirmek üzereyim artık kendi yatağında yatmıyor nasıl geri alıştırabilirim yaşayan var mı