Eymenim18 Kızlar 1 ay sonra doğum günümüz var şu doğum günü afişleri oluyor ya masa arkasına koyuluyor internetten baktım 50 lira falan hep kendimiz tasarımını yapsak dışarda çıkarabileceğimiz biyer var mıdır acaba daha ucuza mal edeblir miyim. Fikri olan var mı
Nurevrenli Eymenim18 kedi7 de var daha uyguna incele istersen bizimde perşembe doğum günü ordan veerdm
superboyAliAsaf Eymenim18 canim 1 bucuk ay once ben yaptim dogum günü dısardaki fiyatlar uçmuş gidiyor çok araştirdim en uygunu internette yaptirdim "tasarıma başla" sitenin adı hem konseptide ordan yaptim çok kolay oldu işimiz
superboyAliAsaf Eymenim18 afisi sadece 75 tl ye yaptirdim ama boyutlari 90-135 di disarda sordugumda 150 tl fiyat cekmislerdi
superboyAliAsaf Eymenim18 https://i.hizliresim.com/AOGjL7.jpg masamız bu canım pop corn kutular etiketler magnetler o siteden