nurbanu17 coptractubex sezeryan sonrası kullanan varmı yara izi geçirir mi iyileştirirmi süte geçer mi?
Kahveseveranne nurbanu17 ben kullandım süte geçiyor mu bilmiyorum benim doğum doktorum vermişti düzenli kullanımda çok güzel ben düzenli kullanmadığım halde yara izim çizgi gibi kaldı
kxbxx Benim doktorum da verdi içeriğini okuduktan sonra kullanmak için kararsız kaldım şurada bekleyeyim