Kızlar merhaba sizlerden bir konuda fikir almak istiyorum. Oğlum 6 aylık ve bi kaç haftadır ölüm korkusu yaşıyorum ben. Yani sadece kendim için değil. Oğlum , eşim, annem, babam.. kafamda senaryolar dönüyor. Normalde böyle bir yapıda değilim ben çok evham da yapmazdım bir şeye fazla rahattım hatta her şeye ‘amaaaan bir şey olmaz’ der geçerdim . Hep de pozitif düşünüp güzel hayaller kurardım. Doğum, ilk çocuk, annelik derken evham perileri sardı etrafımı. Geçen haftalarda da çalışma arkadaşlarımdan biri 16 yaşındaki oğlunu kaybetti bunun etkisinde olduğumu düşünüyorum ama emin de değilim. Aynı durumu yaşayan arkadaşlarım bu durum gittikçe artar mı sizce? Yardım almama gerek var mı bu aşamada?