Arkadaşlar aranızda bu hastalığı geçiren bilen var mı kızımın karaciğer enzimleri yüksek ve sarılığı bitmiyor diye bundan şüphelendiler topuk kanı alındı Ankara’ya yollandı sonuç bekliyoruz zor bir hastalık gibi umarım yoktur ama bilenler yardımcı olabilir mi