Sunsam-44 her aksam aglayacagını sanmıyorum yanı en azından bnımkı her aksam aglamıyodu sadece sabah karsı gaz sancısı tutuyodu gaz damlasını verıyodum yarım saat sonra rahatlıyodu 40 ı gectıkten sonra uyku düzeni oluşur merak etme canım emzirdikten sonra agızdan gazını mutlaka cıkar hemen yatagına yatırma 15 dakıka dık tut sende kımyonu kaynat suyunu iç senden bebege gecer oda rahatlatır bıraz onu
Her yemegıne kımyon at ye gaz yapam seylerı yıyıp içme