Merhaba bugun 2 ay 10 günlük maltese terrier sıfır numara sahiplendim. Fakat asla yerinden kalkmıyor, mama yemiyor. Sadece su içiyor. Aldığım yerden 1 saatlik araba yolculuğu yaptık eve geldi kustu. Aldığım kişi eve alışmadığı için bu şekilde diyor. Veterinere götürdüm hersey yolunda denildi ama halen yemek yemiyor. Kuru, yaş mama, süt tozu vs aldık ama su hariç hiç bişey yemiyor, içmiyor. Sizce neden yardım ederseniz çok sevinirim. 1-2 güne düzelir dediler ama çok üzülüyorum bu haline ☹️