Melissadgnn Merhaba kizlar kizim 17 aylik 2. Bir cocuk istiyoruz 2 3 aydir.evlenmeden oncede hep 2 cocuk isterdik.Esim cok istiyor bende oyle ama artik bu konuyu dusunmekten icimde bogusuyorum sanki dusuncelerimle.Acaba aralari 2 3 yasmi olsun birlikte buyusunler.yoksa ana sinifina gidince mi olsa.bezi mi biraksa onda sonra mi diye diye kaam kurcalaniyor sizlerin cocuk konusunda fikri nedir iyice bunaldim 😐🤗
kirmizibasliklikiz_ Melissadgnn hep diyorum cocuklarim ikiz olmasaydi 2.yi yapmazdim 😂 ama bence anaokulu zamani daha iyi gibi geliyor
Oylesinebirii Melissadgnn bence anaokulunu bekleme ben 5 yil araya koydum cok pişmanım.kizim evde bebek ve dye okula gtmek istemiyor akli hep evde.
Zehra-Beren Melissadgnn naçizane fikrimi söylemek isterim. Eğer çocuğunuz sizi çok fazla yormuyorsa ikinciyi yapın. Eğer huysuz bir cocuksa asla düşünme. Felaketin olabilir çünkü 😃. Benim oğlum olağan dışı bir yaramazlıkta olduğu için 3 yaşına geldi sonra hamile kaldım ama bana kalsa daha da yapmazdım. Şimdi en azından biraz daha sakin bebeğimle daha iyi zaman geçirebiliyorum. Ama bir yandan da diyorum ki keşke üst üste olmuş olsaydı en azından beraber buyurlerdi. Herşey tam düzenine oturdu dedim ama su an herşey sil baştan başlamış durumda. O yüzden kendine sor. Bakabilecegine inanıyorsan eğer hiç düşünmeden yap derim. 🙃
2lokum_moms Melissadgnn Benim 26 ay var aralarında 17 aylıkken hamile kaldım küçük oğlum 2 buçuk aylık oldu çok şükür şimdilik çok güzel gidiyor alıştı kardeşini çok seviyor abicim paşam diye seviyor Allahın izniyle büyüyünce birlikte oynayacaklarını en yakın arkadaş olcaklarını düşününce çok mutlu oluyorum
Melissadgnn Seda2013 bende sezeryanim birde esimim kuzeni hamile ilk bebegi 6 aylik hemde oda sezeryan 😕
Fatmaaliyar Ben kızım 4 yaşına girdiğinde kardeşi dogdu tuvalet alışkanlığı tamam dı konuşması kendini ifade etmesi şimdi anaokulu na gidiyor kardeşi de 9 aylık
Erva29 Zor olur ama alışırsın benim oğlum tam 2 yaşına girdiğinde 1,5 aylık hamile olduğumu öğrendim çok ağladım nasıl bakacam nasıl olacak oğlum küçük bir o kadar da yaramaz şimdi alıştım oğlum 3,5 yaşında kızım da 6 aylık oldu iyiki de olmuş diyorum ❤️☺️
Seda2013 Melissadgnn ayyy ben çok korkarım valla aşırı korkuyorum yani bide 2 sene emzirmek istiyorum ya
Melissadgnn Seda2013 benim kızım hastanede 1 hafta emdi sonda sutum kesildi.Mama kullandik onuda 2 ay once biraktik bezide birakirsak rahatiz insallah uyku sorunumuz yok gece full uyuyor gunduz de sıkıliyor soguk yerde yasiyoruz kisin gezemiyoruz bana bagimli oluyor kiz kardesim var 10 yasinda bizimle yasiyor kizima hem teyze hem arkadas sagolsun birazda onlar arkadaslik kuruyorlar diye su ara olsun diyorum ama aksam bu fikir sabah kalkinca yok yok bisver diyorum 😂😂😂
Koncuy Melissadgnn bence okul çağına gelsin en azinda kreşe verin sonra düşünün çünkü daha size bağımlı yaşta olacak ve yeni bebeğe kendinjzi adapte edeceksiniz ister istemez ki doğal olan da bu yazık olmasın çocuğa hem iki bebek aynı anda hem kendinizi zorlar hem bebeği ikiz annesi olarak bu konudan muzdarip olunca boyle bir fikir paylasabilirim ama siz bilirsiniz tabi yinede m
dostumdostum Melissadgnn benim oglum 27 aylık bence 4-5 yas aralıgı iyi çünkü 2 yas sendromu çok zorluyor bizi suan iki çocuk asla hayal bile edemiyorum bence ilk çocugun bütün herşeyi öğrenmesi yapması lazım anaokuluna kreşe gitmesi lazım benim fikrim psikolojik olarak çok yıpratıcı olur