Bebeğim normalde uyur yer içer gaz sancısından kıvrandığı oluyor illa bazen de uyuşmadığı vs ama şu son günlerde aşırı aşırı huysuz uyumuyor doğru düzgün beslenmiyor 1 ay 3 günlük atak haftası olduğu için mi? Umarım hep böyle devam etmez inanılmaz huysuz hiç durmuyor sakince 🥺