BusePolat Bebeto_Be yaa bende aldım sadece zıbin giydirmeye düşünüyodum dun arkadaşımla konuştum ablası da zibin uyku tulumu giydirip yatiriyomus hasta olmuş meğer üsüyomus valla evin sıcaklığına bağlı bakicam artık
Bebeto_Be Merveovunc-1 bi kez giydirdim acayip terledi su akar gibi terlemiş bugünde kısa kollu zıbın ince altta deniyorum deneme tahtası gibi oldu ama ne yapacağımı bilemedim
Merveovunc-1 Bebeto_Be nerdr yaşıyosunuz evinizin ısısı nasıl bilmiyorum ama çok soğuklarda giydiririylrum içine.normal zamanda zıbın esofmanla yatırdım hep
AhsenAhsen Bebeto_Be benim bebek 4aylık. Uyku tulumu almalımıyım ? Şimdilik hareket etmediği için uzun kolluyla yatıyor battaniyeyle de örtüyorum.
Bebeto_Be AhsenAhsen bence gerek yok benim bebeğim 9buçuk aylık geçen kış hep battaniye örttüm dönmediği için sıkıntı olmuyordu şimdi döndüğü için sırtı açılıyor mecburiyetten yani
SalEz Bebeto_Be hayır çünkü evimiz soğuk kaloriferleride daha yakamadik birde gece üstü açılıyor sürekli kalkıp bakıyorum ama yinede ben görene kadsr üstü açık oluyor onun öyle giydiriyorum terleme felan olmuyor siz onun sıcaklığına göre giydirirsiniz🌼
Bebeto_Be Eyllebr onu açmıyor mu benim ki döndü mi sırtı ful açılıyor askında bende normal örtmek istiyorum bu illaki terletir gibi geliyo