Kızım üç yaşına girecek hep diğer çocuklardan en çok ağlayan benimki bir yandan üzülüyorum bir yandan sinirleniyorum gittiğim yere pişman ediyor beni😔 Bir arkadaşın çocuğu var onunla sürekli görüşüyoruz oynasınlar diye her seferinde o çocuğun elindekini istiyor olmadı mı ağlıyor ve asla ikna olmuyor kızlar nasıl davranmalıyım şaşırdım artık üzülmesini istemiyorum ağlama artık dedikçe içerleyerek ağlıyor kendi haline biraktimmi ağlarken kesilir gibi oluyor gittiğim yerde artık insanlardan utaniyorum ya millet sanki nereden de geldiler diyorlarmış gibi hiseddiyorum sesid aşırı gür. O kadar açıklıyorum bazen yaomiyorum istediklerini bazen kıyamıyorum yapıyorum ama yok hep aynı heep artık sinir stresten yakında hasta olucam sanırım daha bu yaşımda kendimi yaşlı gibi hissediyorum ona yetişmek memnun etmek çok zor😔