Metehannnn once esinizle orta yolu bulmalisiniz ozmn.acikcasi ben meslegi olanin calismasi taraftariyim.umarim bi cozum bulur isinize geri donersiniz ,bana en guzel cozum bakici geliyor ama belki konussaniz anlatsaniz hani bebege daha cok yine anne bakar ama bakicinin da olmasi onu hasta zamanlari icin bi onlem olurdu ona da iyi olurdu .cunku diyelim ki tmm bakiyor.ama bi gun hastalandi ee napacaksiniz nasil bakacak cocuga ve buyudukce hareketlenecek ek gidasi vs bakimi artacak.hani boyle anlatsaniz bakici da sana yardim eder diye.benim de kayinvalidem var ayni sekilde yasli degil ama bakicak durumu da cok yok.1 gun iyiyse 2 gun hasta migren vs.oyuzden biz direk en bastan bakici tuttuk ne onu zora soktuk ne kendimizi