HavvaNur01 gece emmek için 5 6 kez kalkıyor buda beni çok yıpratıyor artık. Benim içinde bu mamaya öneriyor musunuz?
Açıktığı için uyanmiyor. Emin olun. Tamamen alışkanlık. Dolayısıyla mama vermenize gerek yok. Gece beslenmesini bırakmalısınız. Bebeğine şimdi deliksiz sağlıklı bir Uyku gerek. Senin içinde aynı şekilde. Siz veridiginiz sürece tokda olsa emer. Çünkü başka türlü uykuya tekrar nasıl geçeceğini bilmiyor. Akşam emzirip uyuttuktan sonra acıkmasi mümkün değil. Üstelik gecde uyuyor bebeğiniz acıkmaz yani. Her Bebek Tabiki farklıdır. Fakat gece beslenmesi konusunda her bebek aynıdır. Sağlık sorunları olmadığı sürece 6. Aydan sonra gece beslenmesine gerek yok. Olmadığı gibi bebeğinizin midesine oldukça zararlı. Aç olduğunu düşünerek besliyor sunuz fakat bebeğiniz için hiç iyi bişey yapmıyor sunuz 😊