aleynaecrin Doğumdan sonra hamile kalan varmı? Yüzde kaç ihtimalle kalınabilir ? Süt korur mu en adet görmediğim için yumurtlama zamanıni da bilmiyorum nasıl olur ne kullanılır
Zhrrl aleynaecrin merhaba süt korumuyor yanlış bir bilgi maalesef ki.. ben de yeni doğum yaptım hiç o düşüncede değilim 😊 dikkatli olmanızı öneririm
PamukPrensesannesii aleynaecrin adetim 7 gün gecikti,2.5 aylık bebeğim. 10 gün olunca test yapıcam ,dikkatli olmak lazım
MerveAkty aleynaecrin kızım 4 buçuk aylıkken hamile olduğumu öğrenmiştim 😁 hap map ne bulduysanız için bacı 😁
MinnakvLiva aleynaecrin 3 gün geçmeden ertesi gün hapı alsaydınız hamile kalma ihtimaliniz düşerdi ama geçmiş sizinki hamile olabilirsiniz
PamukPrensesannesii aleynaecrin evet 36.gun regl oldum . Bir kere korunmasiz bir kere de geri çekilme ile ilişki oldu
aleynaecrin PamukPrensesannesii ben daha hiç olmadım psikolojim bozuldu ve korunmasız oldu sadece bir kere
MinnakvLiva aleynaecrin şansınızı deneyin 72 saat geçmeden kullanmanız gerek ismide ertes72, sadece 8 saat emzirmiceksin
PamukPrensesannesii MerveAkty nasıl baş ettiniz bu durumla ? Bir tarafta küçücük bir bebek bir tarafta karnında bir bebek. Benim gibi yardımcısı olmayanlar için çok zor bir durum
aleynaecrin MinnakvLiva doktoruma danistim süren geçmiş ama ilk iki ay çok düşük ihtimal dedi muayene edelim dedi
PamukPrensesannesii aleynaecrin doktorunuzun dediği benim de içimi rahatlattı,inşallah dediği gibi olur. Ne zaman muayne olacaksiniz ?hemen anlaşılıyormu ki