basaksahinx Kızıma benden grip geçti. Test yaptırdım negatif çıktı. Hafif ateşlenmişti öksürük bardı ikiside geçti şimdi burun akıntısı kaldı serum fizyolojik sabah akşam çekiyorum ama hep doluyor burnu nasıl geçer bildiğiniz bir yöntem var mıdır
Berenkuzum Sogana karanfil batirip basucuna koyuyorum uyurken. Baya rahatlatiyor. Gecmis olsun Bu arada