gokce24 9-12 ay kışa denk geliyor 18-24 alsam çok büyük gelir mi 7.500 kg şuan kızım. Bir de astronot mu alsam kısa mont mu bu zamanlarda hangisi kullanışlı olur?
agacsizkoala gokce24 ilk 6 ay astronot mont çok kullanışlı oluyor ama sonrasında kıpır kıpır oluyorlar astronot montun içinde durmak istemedi oğlum normal geçiş yaptık
Merveovunc-1 gokce24 bende ikiside vardı gecen sene . Montu bu senede giydirevilirim ama astronotu giydiremem boydan kısaldı çünkü seneye de arada giydiririm cesit olsun dersen mont al 🤣
papatyasevdalisiii Daha tam yürümediğini için geneldede kucakta olduğu için astronot alıyodum hem pratik hemde aman beli açıldı mı soğul geçtimi düşüncemde ortadan kalkmıştı