Kızlar bizimki çok bağlı ya saçma ama çok kıskanıyorum bazen sokakta evde hep onunla gider arkasından ağlar ben evden çıkarım bay bay yapar şok seviyor babasını o da çok güzel babalık yapar Allah için ama bana da bağlı olmasını isterdim bazen insan kıskanıyor ya sizde böyle mi