RobinScherbatsky
Papatya2636 evet sese çok hassas o yüzden yanında duramıyorum
Bunu ben de düşünüyordum ve ben de ayrı yatıyorum babasıyla aynı odada yatıyor park yatakta güvenilir tabi düşme riski vs yok ama aklıma geliyor bazen yanlış mı yapıyorum diye ..🙁gece uyku kalitesini arttırmak için bir de onlar klimalı odada yattıkları için soğuktan yatmıyorum eklemlerim ağrıyor çocuğa da bakamam ağrılarla..odalar yakın zaten ve en ufak bi mırıldanmada bile fişek gibi kalkıp gidiyorum zaten uykum derin olsa asla ayrı yatmam da gece bir kere beslemek için kalkıyorum onda da gazını çıkarıp kafasını sağa ya da sola çevirip yatırıp öyle ayrılıyorum odadan ki zaten ben çevirmesem bile kendisi çeviriyor ve kusma problemi de yok elhamdulillah belki ciddi anlamda kusma sorunu olsa yine ayrı yatamazdım tedirgin olurdum herhalde ister istemez..şu an 3 aylık oldu Yenidoğanken hep yanındaydım tabi sonradan ayrıldım odadan hatta 4-5 ay sonra da tamamen kendi odasına almayı düşünüyorum bu zamana kadar bir problem yaşamadık bundan sonra da olmaz inşallah gece çok lavaboya kalkıyorum alarm kuruyorum aynı dediğiniz gibi girip çıkarken uyanır mı endişesi taşırım
Ani bebek ölümleri neyden kaynaklanıyor gündüzde olabilir o zaman hiç ayrılmamak gerek başlarından düşününce ..geceleri daha mı fazla ölüm riski Allah esirgesin