mtpolat eğer gebelik takibiniz için sağlık ocağında kayıt açtırdıysanız (tetanoz aşısını sağlık ocağında oldum, kendileri gün verdi.belirli haftalarda gebelik takibi için kan ve idrar örneği verdim) doğum sonrası sizi arayp bebeğn kaydını yapıyorlar. 30. Gün olmadan kilo kontrolü, baş çevresi, boy ölçüsü takibi için de arayıp davet ediyorlar. Gittiğinizde de aşı karnesi vererek geleceğiniz günü söylüyorlar. (İstanbul, kartalda yaşıyorum. Bizim sürecimiz böyle oldu.)