5 ay 26 günlük kızım 5 aylıkken yavas yavas oturmak ıstedıgı için oturttum mama sandalyesine şimdi daha fazla oturmak ıstıyo yarım saat oturtuyorum gunde bı kac defa ama dık duramıyo sag tarafa yatık duruyo ek gıdaya basladık doktora sormayı unuttum oturabılırmı suan beli falan acırmı acaba ?