Papatya2636 5 aylık olduk halen öyleyimm ya resmen 20.30 yatıyor hemen geri yatıyorum😂eşimle hiç sıhbet muhabbetimiz kalmadı kızlar benm gibi olan varmı
Dedimolabilir Papatya2636 ay valla 19 aylik kizim bende hemen yatiyorum onunla yoksa uyuya kaliyorum . Film izlemeyi falan cok ozledim ama tam aciyoruz ben horlarken buluyorum kendimi😀😀
hlygzefe-25 Papatya2636 ben biraz eşimi ihmal etmemek için kendimden ödün veriyorum çok uykusuzluk yorgunluk yaşıyorum ama az da olsa eşimle zaman geçirmek istiyorum o yüzden oğlum 8 gibi uyuyor tabi her saat başı uyanıyor ama geri uyutuyorum bende anca 1 gibi uyuyorum sonra en geç 6 da ayaktayız
Dilaraaaaaaa Papatya2636 bende 4 gözle uyusunlarda evi toparliyim temizliyim sabaha mis gibi bir evde uyanıyım diye bekliyorum 😂
Egemom21 Papatya2636 canım bende şimdi uyutuyorum uyusun hemen bayılacam bende. az önce çay falan içtik ölüyorum yorgunluktan yemek temizlik çocuk bizimde dinlenmeye ihtiyacımız var
Dedimolabilir Papatya2636 bazen gizli uyuyorum valla esim filme dalinca anlamiyor😂😂😂 nasildi film diyor ben bayildim hayatim super film dedigim oluyor 😀😀
Phoebe_buffay Aydan sesleniyorum bacim uyku buldun uyu yemek buldun ye baska caresi yok uyucan tabi ben de simdi uyudu bebegim aha uyucam ben de hadi iyi geceler
Jelibonsmom Phoebe_buffay ay çok güldüm yorumunuza, çok doğal. Haklısınız ben de tamamen bu görüşteyim 😀
Dilruba_1 Phoebe_buffay 😂😂😂 Dilaraaaaaaa 3 mü 🥲 Allah yardımcınız olsun 3 ve üzeri çocuğu olanlar cesaretliler bana 1 tane yeter diyorum 😅
Bozzz Valla ben öyle değilim ya 😅😅😅 uyusunda bi rahat edeyim diyorum film izliyorum 2 ye kadar 😅😅 sabah 6 da ayakta alış uykusuzluğa diyorum kendimi avutuyorum bünye de alıştı tabi 3 ayda
Papatya2636 Dilaraaaaaaa ya 😂😂bende yeterki uyuyum diye bebiş uyumadan önce babasına verip topluyorum😂
Ozlembahoz123 Papatya2636 yanlız değilsin kendime vakit ayirayim diyorum bı gözümü açıyorum sabah olmuş 😁
Mukaddertoklu Kırkımız bugün çıktı hanımlar, geleceğimi okuyorum sanırım yazdıklarınızla. Ayrıca birde buna iş temposu eklenecek.! Allah sabır, güç kuvvet versin emekçi annelere🙏🏻
minigiminannesiii Papatya2636 ben de yatıyorum . Önceden eşim bebiş uyuyunca biraz balkonda telefonda falan takılırdı. Şimdi o da yatiyo 😅 bebiş uyuyunca ara ara uyaniyo bizim yarımşar saat bekliyoruz onu sonra ikimiz de yatıyoruz 😅 gece de sürekli kalkınca insan geç yatınca uykusunu alamiyo. Ben yatarken balkondan bakıyorum dışarda hayat var bizim evde bebiş uyuduğu dk bitiyo 😅
Mervearc Papatya2636 hiç yalnız değilsiniz 9ayligiz ne tv izliyorum ne bisi akşam 8bucuk hop bebis uykuya annede uykuya modundayiz😁