Linaoykum_ Kızlar 1 yaş aşılarını yaptırdınız mı ? Biz bugün yaptırdık ama ateşi olur dedi. Ateşi olursa calpol verebilirsin dedi. Aşı olan yerde kızarıklık ve ağrı olur dediler.
Deletedmom_45 Linaoykum_ bende cok korkmustum cok korkuttular beni oglumda ates hicbise olmadi ama hemsire eve gidince dolven ver dedi dolvenin icindeki bi madde o aşıya atesi engelliyomus oyle dedi
Deletedmom_78 Linaoykum_ bende bugun yaptirdim sanki hafif atesi vardi yine de ne olur ne olmaz diye agri kesici icirdim yatirmadan önce