Orlsevil Sedagoktas54 Sedagoktas54 çok normal benim 40 ım çıktıktan sonra 2 ay daha leke şeklinde kanamam oldu bazen az bazen fazla ama ben normal doğum yaptım
2021_asel Sedagoktas54 Herkeste farklılık gösterir genelde 40 cıkınca hafifler veya bıter ısterden sağlık ocagındakı hemşirenize yada doktorunuza sorabılırsınız
Orlsevil Sedagoktas54 çok normal benimle birlikte 3 arkadaşım doğum yaptı onlar 40 ı çıkmadan bitti kanamaları benim geçmeyincw bende korkmuştum korkmayın yoğunluğu az olduğu sürece korkmanıza gerek yok diye düşünüyorum