Kızım da 3 aylık ve menenjit aşısı oldu bugün. Başlangıçta normaldi ama birden yükselmeye başladı 38.3 gördüm 😥 hemen ılık suyla yikadim aşı yerine gelmeyecek şekilde
Zibinla bıraktım sadece
Limon ayaklara
Suan şükür 37.5
Bu gece nöbetteyiz kızlar 🙋🏼♀️ Rabbım sifa versin tüm yavrularimiza