Hanımlar selam. Bugün 3 ay 3 günlük kızımın rota aşısını yaptırmaya gittik. Geçen aşıda da hemşire aynı şeyi demişti bu sefer de bıngıldağı erken kapanacak gibi dedi. Kafama takıldı internete baktım Bu sakıncalı bir durummuş sanırım internette öyle okudum. Pazartesi özel bi çocuk doktoruna göstereceğiz. Bebeğinin bıngıldağı erken kapanan var mı? Varsa bir sıkıntı yaşadınız mı acaba?