ebrukaya23 4 aylık bebeğim emzirirken bi anda kendini attı kafasını peteğe çarptı kusma ateş titreme yok çarptığı yerde kızarıklık var gözle görünür bi şişlik yok dokunduğunda çok az bi sertlik var kafasının yan tarafında
irem-Dora ebrukaya23 için rahat etsin diye acile git istersen canım, benimki de düşüp hafif de olsa başını vurmuştu tırstım acile gittim hemen. Refleks ve göz kontrolü yaptılar ilk. Onlara bakabilirsin
GULCE02 ebrukaya23 inşallah hiçbirşeycik olmaz sen 24 saat boyunca takip et şüphelendiğin birşey olursa hemen hastaneye götürürsün canım