The body shop medik8 dr Norel ürünlerini kullanıyorum ama son zamlardan sonra medik8 ve norel ürünlerini alamadım body shop aldım oda zamlandı estetisyenim sabun kullanmayın dermokozmetik ürün kullanmaya çalışın çok pahalı ama yaaa artık 😏😬 cilt bakımı yaptırın ara arada olsa mutlaka